Objednávka opravy spotřebiče
Vyberte si jednu z variant, jak nám pračku, myčku, ledničku nebo jiný domácí spotřebič předáte na opravu.
Jak a kam domácí spotřebič doručit?
Domácí elektrospotřebič přineste k nám, na naše pobočky (seznam viz. kontakty). V tomto případě prosím nevyplňujte žádnou objednávku na opravu. Protokol o příjmu zařízení do opravy s Vámi sepíšeme v našem servisu.
Možnost objednat si technika na opravu do domácnosti či prodejnu u vybraných druhů elektro přístrojů. Pro více informací přejděte na formulář Objednávka opravy v domácnosti či prodejně.
Přístroj bílé techniky nebo jiného domácího elektro spotřebiče nám pošlete pomocí přepravní společnosti. Prosíme, nezapomeňte k přístroji připojit příslušenství a důležité informace, proto vyplňte a vytiskněte formuláře zde.
Pro dotazy a objednávku domácího spotřebiče atd. nás můžete kontaktovat i na naší zákaznické lince +420 277 002 200 nebo prostřednictvím emailu benesov@bels.cz.
Vaši pomoc uvítáme
Při hlášení poruchy udejte, prosím, přesné označení modelu (většinou je uvedeno ve dveřích spotřebiče či na jeho zadní straně). Velmi uvítáme, pokud ještě před příjezdem technika zajistíte volný přístup k porouchanému elektrospotřebiči (např. odsunutím případného nábytku atp.)Kompletní informace pro objednávku opravy naleznete na našich hlavních stránkách www.bels.cz v sekci: